Business Partners organigram BP Jihlava, Tábor, ČB Stanislav Selecký BP Digital lelizaveta Povkh BP Plzeň, KV, MB, Teplice, Liberec David Šimek lů pro daný rok. Zároveň si musíme představit, jaké přijdou v budoucnu změny, a vymyslet, jak na to zareagujeme, abychom jako Decathlon Česká republika zvládli přinést výsledek, ke kterému jsme se zavázali trajektorií. Takže to- hle je jedna větev do budoucna, přičemž dru- há se zabývá minulostí. Což znamená analý- za výsledků. Zároveň může jít třeba i o různé analýzy range choice, jednotlivých rodin nebo toho, v jakém kanálu se obratově dařilo nejví- ce. Potom také zpracováváme různé scénáře pro návratnost investic a podobně. Cílem je podpořit nějakou strategii či myšlenku čísly s propočty a zjistit, jestli dává do budoucna ekonomicky smysl. Takže velice zjednodušeně jde také o finančního poradce vedoucího oddělení, který chce udělat nějakou investici, jako je třeba speciální showroom, a s vámi se poradí, jestli to dává smysl, jsou na to peníze a vyplatí se to, nebo jestli už třeba neopakuje nějakou chybu? Může to být vedoucí oddělení, ale teď více cílí- me na to, aby šlo spíše o ředitele a abychom se více bavili i o takových rozhodnutích, která mo- hou mít nakonec daleko větší dopad. Musíme být připraveni také na různé změny a případně podnítit vymyšlení akčního plánu, jak se dostat zpátky na trať, která povede do stanoveného cíle určeného naší trajektorií. Tím si totiž v delším časovém horizontu zajistíme ekonomicky dlou- hodobě udržitelný business. Mluvila jsi o sloučení lidí v týmu, kolik vás teďka je? Není cílem mít úplně všechny na jednom místě. V tuto chvíli jsme tedy jako tým, který se sta- 8 DEKAC niel Lucie 21 17 ATHI BP services & RE Tomáš Nguyen Sy VÁ Kateři CFO Pablo Pascual de Cos BP country leader Florian Levieux rá o prodejny, na dvou místech, protože stále chceme být co nejblíže obchodům. Momentálně máme základnu v Praze v backoffice a druhou v Ostravě, kde jsou tři holky. Ty mají na sta- BP Brno, Olomouc, Zlín Veronika Kuchařová BP Sustainability, HK, Pce, Třebíč Iveta Bartoňová BP Prague United Tomáš Vávra BP retail leader Lucie Kolářová 1000 BP Ostrava Avion, centrum, FM, Opava Silvie Čechmánková rost Ostravsko, prodejny v Brně, Zlín, Olomouc, Třebíč a k tomu Hradec Králové s Pardubicemi. Zbytek tvořím já se třemi kluky, přičemž zod- povídáme za zbytek míst po Česku. Potom jsou v rámci celé části ještě další tři business partneři, kteří dohlíží na další věci a třeba také na výsled- ky celého Česka. S jakými významnými problémy a těžkostmi se setkáváte? Problémy jsou od toho, aby se řešily, ale nejvyšší vrchol sezóny je právě proces plánování trajek- torie na další rok nebo případně nějaký dlouho- dobější výhled. Snažíme se vždy najít nějakou shodu mezi tím, co si můžeme realisticky dovo- lit v rámci výsledků, aby to zároveň byl ambici- ózní cíl. Celkově je to samozřejmě hodně i o ko- munikaci. Má podle tebe práce v Decathlonu nějaká specifika v rámci toho, čemu se věnuješ? K tomu upřímně nemám srovnání, protože to- hle je pro mě první větší firma, ale podle mě to bude mít velká specifika. Například jsem toho názoru, že v jiných firmách bychom nepřišli tak často do kontaktu s jednotlivými prodejnami a nemohli být u diskuze nebo tvorby strategií. Je to tady takové osobnější. Co máš na Decathlonu a své práci nejraději? Je toho víc. Jednak to propojení všeho, co jsem měla ráda a studovala. Vůbec tu možnost po- kračovat se sportem dál a zároveň se rozvíjet v tom, co mě zajímá. Druhou věcí jsou určitě lidé. Všichni jsou skvěle naladění a na stejné lo- di, takže nic většinou není problém. Všechno se dá vždy vyřešit s pozitivním přístupem, což mi přijde strašně důležité a super.

Stránka letáku magazín DEKÁČ – str. 8
AkčníSlevy.cz
AkčníSlevy.cz 0:00 16 března, 2023Přepis textu: