Stránka letáku Decathlon – Dekáč – str. 7

Tento leták platí do 28. 4. 2024.




Tento leták platí do 28. 4. 2024.

Přepis textu:

YAN RYSEL     ROCKRIDER     Základním principem našeho podnikání je prodej sportovního vybavení. Co se ale stane s produktem po jeho prodeji?     Jak dlouho bude sportovci dobře sloužit? Jak o něj pečovat? Vítejte v království Vojty Kříže. Vojtu potkáte nejčastěji     v Českých Budějovicích, ale cestuje po celé ČR - je totiž národním lídrem našich servisů. V této funkci Vojta zajišťuje,     abychom zákazníkům poskytovali lepší služby a podporu produktů, které si u nás zakoupí. Pro Decathlon je to jednou     ze současných priorit a do budoucna bude opravitelnost hrát ještě větší roli. Právě proto jsme se rozhodli udělat     s Vojtou velký rozhovor do tohoto čísla.     Povinná otázka - jak dlouho jsi v Decathlonu?     Už od roku 2013, kdy se otevíral českobudějo-     vický Decathlon. Nastupoval jsem tady tenkrát     na pozici vedoucího oddělení cyklistiky, zim-     ních sportů, kolečkových sportů a fitness. Byli     jsme jen 4 vedoucí, postupně se tým rozšiřoval     a každý se zaměřoval na to, co ho bavilo nej-     víc. U mě logicky cyklistika, ale o tom ještě asi     bude řeč.     Určitě. Co tě do Decathlonu přivedlo?     Byla to víceméně náhoda. V tom roce 2013 jsem     se přestěhoval z Plzně. Jsem původně Budějčák,     ale v Plzni jsem studoval na Západočeské uni-     verzitě. Po dvou letech jsem neuspěl u zkoušky     z matiky, takže jsem z Plzně pálil zpátky do Bu-     dějovic. Tady jsem se rozhodl jít znovu na vy-     sokou školu, na Jihočeskou univerzitu na obor     obchodní podnikání. Zjistil jsem, že mě ten re-     tail baví. Pamatuju si, že jsem tenkrát jel zrov-     na na kole a potkal jsem kámoše, který mi řekl,     že jede na pohovor do Decathlonu. Tak jsem si     v tu chvíli řekl, že bych to chtěl taky zkusit. Zjis-     til jsem si pár informací o Decathlonu, protože     jsem ho vůbec neznal, a šel na pohovor. Na po-     hovoru v KFC jsem potkal Pepu Kalouse, který     přišel jako ředitel z Ostravy otevřít prodejnu do     Budějovic spolu s Honzou Štěpánkem a Pavlem     Lyčkou. Hledali lídra cyklistiky a já byl do kol     úplnej blázen. Kopali jsme traily a pořád jezdi-     li. Pepu to zaujalo. Původně to měla být brigá-     da, tak jsem rovnou nastoupil na plný úvazek.     Samozřejmě. Společně jsme Decathlon v roce     2013 otevřeli.     Co já si pamatuju, tak když se řekne servis v De-     cathlonu, automaticky se mi k tomu vybavíš ty.     Je to jedna z nejstálejších líderských pozic. Jak     ses k tomu vlastně dostal?     No, já se považuji, a teď nechci, aby to znělo ně-     jak sebevědomě, za docela manuálně zručného     člověka. Musím tady zmínit svého tátu, od kte-     rého jsem se naučil prostě všechno. Můj táta je     všeuměl. Je to zedník, který ale uměl vždycky     opravit ledničku, televizi, auto, motorku, všech-     SKRIDER     ROCK     no. Myslím, že někdy ve 12 letech jsem rozebral     svůj první motor na tátově Pionýru 21. Vždycky     jsem byl s tátou v dílně. A to jsem si přenesl do     Decathlonu. To znamená, že když jsem tu cyklis-     tiku v Budějcích otvíral, alfa omega byla mít u ní     vybavený servis kol. Ale viděl jsem, že informace     a vybavení, které jsme interně měli k dispozici,     nestačily. Celý servis jsem přestavil podle sebe     a začali jsme být úspěšní. Všimnul si mě Jirka     Uher a začal jsem s ním školit cyklistiku. Byla to     moje první národní mise. Teď jsem taková spoj-     ka mezi komerčním týmem a týmem pro udrži-     telnost. Servis hraje v obou směrech obrovskou     roli, protože s našimi prioritami v udržitelnosti,     jako je Rent, Buyback, 2nd life a další projekty,     přichází i nutnost se o výrobky starat, například     kola z půjčovny. S komerčním týmem naopak ře-     šíme tu businessovou stránku. Je to pro mě čest     na této pozici být.     Tys zmínil tátu, že ses všechno naučil od něj.     Nezdá se ti, že tohle mladší generaci trochu     chybí?     Jedním slovem, ano. Není dneska jednoduché     najít kvalitního servisního technika. Já neříkám,     že to bylo před 10 lety snazší, ale když ty genera-     ce srovnám, pro kluky, který jsem na cyklo na-     bíral v roce 2013, byla samozřejmost, že věděli,     jak se používá pilka na železo nebo stahovák     na ložisko. Tyhle věci jsme prostě věděli. A teď     samozřejmě nechci nějak snižovat dovednosti     a schopnosti mladší generace, oni umí jiný vě-     ci, který já neumím, ale z mého pohledu se ta     manuální zručnost dost vytrácí.     DEKÁČ 7

×

    Sdílení