Stránka letáku Decathlon – Dekáč – str. 5

Tento leták platí do 28. 4. 2024.




Tento leták platí do 28. 4. 2024.

Přepis textu:

VÝDEJ     ONLINE OBJEDNÁVEK     Zadajte slo objednávky     nebase QR kód     Vati objednávka si vyzvedněte     namite Click & Collect     v zadní části prodejny     ↓     IDECATHLON     Úspěchy našeho IT týmu     FITNESS     ZENY     CVICENI     METRA     Metralabs     Na konci každého roku se sčítají úspěchy, kterých se nám podařilo dosáhnout.     Každý náš tým za sebou jistě má výsledky, na které může být právem hrdý,     my jsme se tentokrát rozhodli vypíchnout výsledky IT týmu.     RFID robot (Jan Maděra)     RFID (radiofrekvenční identifikace) využíváme     především k odbavení na pokladnách, nově také     i na těch samoobslužných, a pro inventury pro-     duktů. V mezinárodním projektu, zabývajícím     se použitím nového spoluhráče - RFID robota     Toryho, se zaměřujeme na maximální produk-     tivitu během inventur. Robot zcela samostatně     projíždí každý den celou prodejnou a kontrolu     je skladové zásoby. Informace pro inventuru tak     mají spoluhráči dostupné nepřetržitě.     Předpokládáme, že díky Torymu se nám pove-     de redukovat dobu strávenou při inventurách     na polovinu. Tento čas můžeme investovat zpět     do toho nejdůležitějšího, našich zákazníků, aby-     chom se postarali o jejich maximální spokoje-     nost. V druhé řadě můžeme zajistit aktuální in-     formace o skladových zásobách a pomocí častěj-     ších inventur zlepšit dostupnost produktů. Pozi-     tivní dopad tedy vnímáme v obou směrech, pro     naše spoluhráče i zákazníky.     Elektronické balizáže (Jan Maděra)     Pomocí bezdrátových digitálních displejů/ce-     novek můžeme eliminovat další z neefektivních     procesů na prodejnách. Díky vlastní mobilní     aplikaci jsme schopni během pár sekund spá-     rovat produkty s jednotlivými displeji. Jedno-     duchým naskenováním kódu produktu a iden-     tifikátoru displeje dojde k propsání veškerých     informací o zboží z našeho systému na displej.     Poté již všechny další potřebné aktualizace pro-     bíhají automaticky. V průměru stráví spoluhráči     na 1 prodejně ročně 1500-2000 pracovních ho-     din tiskem balizáží. Díky tomuto projektu mů-     žeme neproduktivní hodiny významně elimino-     vat a soustředit se především na naše zákazníky.     Vyvolávací systém (Ondřej Kisza,     Alex Machala a Jakub Chupík)     Vyvolávací systém slouží především jako benefit     pro naše zákazníky. Jakmile je jejich objednáv-     ka připravena k vyzvednutí na prodejně, obdrží     e-mailem dodatečné informace, které obsahu-     jí i specifický QR kód pro danou objednávku.     U vchodu prodejny je umístěn stojan, kde zá-     kazník zadá buď číslo objednávky, nebo naske-     nuje obdržený QR kód. Poté systém vygeneruje     pořadové číslo a na obrazovkách v hlavní ulič-     ce může zákazník sledovat stav své objednáv-     ky. Jakmile se číslo zabarví zeleně, je možno se     dostavit na výdejní místo a objednávku převzít.     Z hlediska zákazníka je největší přínos v tom,     že již nemusí čekat ve frontě u výdejního místa,     a tudíž může svůj čas využít jiným způsobem.     Z pohledu Decathlonu je největší přínos ve vy-     užití času spoluhráčů - nemusí být celý den pří-     tomni na výdejním místě a ve volném mezi-     čase se mohou věnovat ostatním zákazníkům     na prodejně a pomoct jim tak s výběrem toho     správného vybavení. Po vygenerování pořado-     vého čísla zákazníkem obdrží spoluhráči zod-     povědní za výdej zásilek upozornění, že mají jít     danou objednávku vydat příjemci.     Samoobslužné pokladny (Vojtěch Desenský)     Samoobslužné pokladny v Decathlonu fungují     velmi podobně jako v ostatních obchodech. Zá-     kazník si na prodejně vybere produkty, které si     chce zakoupit, a následně se může rozhodnout,     zda nákup dokončí s pomocí prodavače, nebo     samostatně. V případě výběru samoobslužného     procesu přistoupí zákazník k pokladně a v tu-     to chvíli přijde největší výhoda a odlišnost De-     cathlonu oproti jiným prodejcům - standardně     se jednotlivé produkty načítají pomocí skeneru.     Místo toho ale stačí jednotlivě vkládat produkty     do příslušného prostoru, kde se zboží díky tech-     nologii RFID samostatně naskenuje. Zákazníci     pak už jen přidají svou věrnostní kartu a mo-     hou nákup zaplatit.     Největší inovace spočívá právě v technolo-     gii RFID, jež celkový čas, který zákazník musí     u pokladny strávit, zkracuje a zároveň funguje     jako bezpečnostní prvek, protože pokud je da-     ný produkt nezaplacený, ozve se brána u výcho-     du z prodejny.     Proč jsou samoobslužné     pokladny takovým přínosem?     Pro zákazníky je nepochybně největším příno-     sem urychlení celkového procesu při placení ná-     kupu. Odpadá stání ve frontě a čekání na vol-     nou pokladnu.     Pro Decathlon spočívá největší benefit opět     v tom, že dochází k uvolnění spoluhráčů, kteří     byli potřební pro obsluhu pokladen. Nyní tak     mohou pomáhat zákazníkům při výběru pro-     duktů, nebo pečovat o celkový chod prodejny.     Autoň článku: Jan Hejma a Kristýna Kárná     DEKÁČ 5     TORY     Lokální úspěch

×

    Sdílení