Stránka letáku Asko – Katalog Matrace – str. 43

Tento leták platí do 20. 9. 2024.


Leták je v kategoriích: Doporučujeme, Nábytek


Tento leták platí do 20. 9. 2024.

Přepis textu:

5 RAD     [5 RAD, JAK ZLEPŠIT VÁŠ SPÁNEK ]     Q     1. VEČERNÍ RITUÁLY     Zklidňujícím aktivitám by se před spaním měl věnovat každý. Aby se z činnosti stal rituál, je potřeba ji     pravidelně opakovat. Abyste mohli začít sklízet zasloužené plody, měli byste rituál praktikovat alespoň     21 po sobě jdoucích dní. Zařadit můžete horkou koupel pro snížení svalového napětí, aromaterapii     s éterickými oleji, domácí wellness v podobě saunování nebo čtení knih. Tyto rituály dokážou uvolnit tělo     i mysl a připravit je na spánek.     2. SPRÁVNÉ VYBAVENÍ LOŽNICE     V ložnici by mělo být, pokud možno, co nejméně (rušivých) věc. Rozhodně do místnosti, kde se spí,     nepatří nic, co souvisí s prací. Velmi důležitou roli hrají samozřejmě barvy. Obecně platí, že tlumenější     barvy budou lepší volbou než křiklavé barvy, které nás nenechají v klidu. Pro milovníky teplejších odstínů     doporučujeme nejen my, ale i odborníci na feng-shui jemnou béžovou, která nejen že má zklidňující účinek,     ale také ložnici příjemně zútulní. Vše je samozřejmě individuální a záleží také na vkusu každého z nás.     3. VELIKOST MATRACE     Lidé často nepřizpůsobí velikost lůžka své tělesné výšce, což je chyba. Drtivá většina lidí se nedokáže     kvalitně vyspat ani v příliš krátké posteli, z níž padá peřina a táhne na nohy, ani na příliš úzké matraci,     kde vám spánek narušuje roztahující se partner. Pokud jde o šířku, tak ideální minimum na jednu osobu     je 90 cm (dvoulůňka šíře 180 cm jsou nejběžnější). Šíře matrace 80 cm na jednolůžko už je dost málo,     a snese se spíše ve formě dvoulůžka o šíři 160 cm (tj. matrace 2x 80 cm). V případě délky by matrace měla     být ideálně o 20 cm delší, než jste vy.     4. SVĚTELNÁ POHODA     Mobilní telefon či tablet je nedílnou součástí života většiny z nás. Sledování zářící obrazovky rozhodně     není tím, co by nám pomohlo snáze usnout hlubokým, ozdravným spánkem. Pokud už to nejde jinak,     a jste například typické sovy", které pracují dlouho do noci, nastavte si alespoň režim komfortního     večerního osvětlení, který blokuje rušivé modré světlo nebo použijte speciální brýle pro tlumení modrého     světla. Pokud jde o osvětlení ložnice, pak světla v ložnici by měla být měkká (teplejší tóny světla), ideálně     s nastavitelnou intenzitou.     5. DOPLŇKY     Nezapomeňte na vhodně zvolené doplňky. Paměťový polštář je skvělou oporou krční páteře a pomůže     uvolnit také šíjové svalstvo. Paměťová neboli Visco pěna se optimálně přizpůsobí tak, aby nedocházelo     k vychýlení krční páteře a následným bolestem či zatuhnutí svalů. Skvělým doplňkem je také topper,     neboli vrchní matrace, či chcete-li přistýlka. Topper doporučujeme pro přidání extra pohodlí nebo     v případě, že je nutno příliš tuhou matraci změkčit. Pokud vyberete Topper ,,v celku jako dvoulůžko" zcelí     ložnou plochu,která se skládá z více čás tí (samostatné matrace, atp.). Topper můžete použít také jako     relaxační nebo cvičební podložku. Fantazii se meze nekladou.     JEDNIČKA PRO VÁŠ DOMOV ASKO     NÁBYTEK

×

    Sdílení