Vážení čtenáři, popřemýšlejme společně, kdy je nejlepší čas na prodej a kdy má naše produktová nabídka největší odbyt? Jak soutěžit v rámci očekávané poptávky? Zjistíme, že klíčovou složkou je včasnost. Tak pojďme na to!
Je mi jasné jak svítání dne, že stránka 25 na našem webu je tím pravým místem pro akční nabídky. Máme zde vše od levné elektroniky po luxusní dovolené. Je to naše zlatá žíla, lákadlo pro zákazníky. Ale jaký je ten magický okamžik, kdy naše nabídky dosahují vrcholu poptávky?
Představte si, že jste rybář. Chcete ulovit tu největší rybu, ale víte, že pokud chytáte ve špatnou dobu, na háčku najdete pouze drobné rybičky. Stejně tak, pokud nabídnete svůj produkt v nesprávný čas, nebude zájem. Rybaříme tedy v oceánu poptávky a naše návnada je akční nabídka na stránce 25.
Během mého průzkumu trhu jsem zjistil, že největší poptávka po naší akční nabídce je v době, kdy se lidé cítí nejvíce pohodlně a mají dostatek času prohlédnout si stránku 25. A kdy to je? Po práci, ve večerních hodinách, a o víkendu. Můžu potvrdit, že naše nabídka je přitažlivá zejména v období od osmi do jedenácti večer. Je to nejen proto, že lidé mají více volného času, ale také proto, že tou dobou jsou již v pohodlí svých domovů, kde mohou v klidu nakupovat.
Dalším faktorem je sezónnost. V létě, kdy lidé tráví více času venku, poptávka po naší akční nabídce mírně klesá. Naopak, v chladných měsících, kdy lidé tráví více času uvnitř, naše nabídka na stránce 25 dosahuje nejvyšší poptávky.
Ale ani to není vše. Průzkum ukazuje, že existuje ještě jeden okamžik, kdy poptávka stoupá – a to je po výplatě. Lidé mají nové peníze a chtějí je utratit! V tuto dobu je naše akční nabídka na stránce 25 jako med pro včely.
A tak to máme, přátelé. Největší poptávka po naší akční nabídce na stránce 25 je ve večerních hodinách a o víkendech, během zimních měsíců a po výplatě. To je čas, kdy bychom měli své zákazníky bombardovat nejlepšími nabídkami a využít těchto klíčových momentů k maximalizaci našeho prodeje.
Tak tedy, ať už jste rybář nebo obchodník, pamatujte, že klíčem k úspěchu je včasnost. A já vím, že my všichni máme co nabídnout, ať už jde o velkou rybu nebo skvělý produkt na stránce 25.