Jak je mi známo, hospodynička stejně jako já si ráda občas zavítá do Lidlu. Uznávám, že jejich sortiment mě nikdy nenechává rovným a stále se v něm najdou nové trendy. A tak se nám tady vyskytlo pár zajímavostí, které bych chtěl s vámi sdílet.
Nejprve bych se s vámi podělil o to, jak se Lidl posunuje ve směru udržitelnosti. Je mi jasné, jak je dneska pro naše nakupující důležité mít možnost volby mezi ekologickými produkty. A to právě Lidl bere na vědomí. Uvidíte, že v regálech figuruje čím dál více bio produktů a produktů s Fairtrade certifikátem. Náš Lidl jde s dobou a my to jen vítáme.
Další novinkou, která mi nedala spát, je trend zdravého stravování. Všimněte si, jak se sortiment plní proteinovými tyčinkami, sojovými náhražkami masa, bezlepkovými produkty. A mně je jasné proč. Lidé mají zájem o své zdraví a náš Lidl jim to umožňuje.
V neposlední řadě bychom neměli zapomínat na sezónní produkty, které jsou v Lidl rozhodně na vzestupu. Nejspíš jste si sami všimli, jak se každý týden mění sortiment ve prospěch aktuální sezóny nebo svátku. Ať už je to Valentýn, Velikonoce nebo Vánoce, Lidl má vždy připravené produkty, které k dané příležitosti patří.
A co mi teď přijde na mysl jako špička ledovce? Trend lokálních produktů! To je něco, co mě osobně potěšilo. Vidím, jak se Lidl snaží podporovat malé producenty a farmáře z naší vlasti. A to je něco, na co bychom neměli zapomínat.
Nakonec bych nebyl já, kdybych se nezmínil o další změně, o které jsem přemýšlel. Je vidět, že Lidl oslovuje různé skupiny zákazníků. Kı příkladu vegany, sportovce, milovníky luxusu nebo ty, kteří hledají něco extra. A tím nám dává signál – rozmanitost je krásná. Každý z nás si tam najde to svoje.
A já musím říct, že toto vše mě velmi potěšilo. Uvědomujeme si, že náš Lidl se neustále vyvíjí, mění a zlepšuje. A my můžeme jen doufat, že toto vše bude pokračovat. Protože věřím, že toto je cesta, kterou by měly jít všechny obchody. Vycházet vstříc potřebám zákazníků, sledovat trendy a jít s dobou. A to je přesně to, co náš Lidl dělá.