Jaké jsou nejčastější chyby při využívání letáků?

Letákům se daří vzbudit pozornost! Ale děláte je správně?

Přirozený talent k prodeji v kombinaci s letáky může být mocná kombinace, která přinese zákazníky přímo do vašich dveří. Ale co když se nedaří tak, jak byste chtěli? Možná děláte jednu z těchto pěti nejčastějších chyb při využívání letáků. Pojďme se na ně podívat.

1. Špatná kvalita tisku a papíru

Na první chybu narazíte ještě před tím, než leták opustí tiskárnu. Investování do kvalitního tisku a papíru má svůj význam. Vaši potenciální zákazníci si všimnou, pokud do svých letáků investujete. Vzpomeňte, že leták je často první fyzický kontakt, který zákazník s vaší značkou má. Nechte ho na ně udělat dobrý dojem!

2. Přeplněný obsah

Další velmi častá chyba je přeplnění letáku. Méně je někdy více. Nesahejte po všem najednou. Zaměřte se na jedno hlavní sdělení a udělejte ho jasným a srozumitelným. Pokud máte v plánu sdělit více informací, zvažte vytvoření série letáků místo jednoho přeplněného.

3. Nejasná nebo chybějící výzva k akci

Jaký je účel vašeho letáku? Chcete, aby zákazníci navštívili váš obchod? Aby se zaregistrovali na váš web? Aby se přihlásili na váš newsletter? Jakoukoli akci od nich očekáváte, měli byste ji jasně uvést. Pokud jí tam nebude, zákazníci nebudou vědět, co dělat dál.

4. Špatný design

Design letáku by měl být poutavý a zároveň odpovídat firemnímu stylu a image. Pokud máte firemní barvy a logo, použijte je. Měli byste také využít dostatek prostoru pro snadné čtení a srozumitelnost.

5. Nedostatečný průzkum trhu

Jste si jisti, že vaši zákazníci preferují papírové letáky? Někteří lidé je možná raději přijímají digitálně, nebo vůbec. Jakékoli marketingové úsilí by mělo být podloženo studií vašeho cílového trhu. Bez ní riskujete, že budete plýtvat časem a penězi na letáky, které nikdo nechce.

Pamatujte, že nejlepší leták na světě vám nepomůže, pokud ho nebudou vidět ti správní lidé. Vyhněte se těmto pěti chybám a udělejte z letáků silný nástroj ve svém marketingovém arsenálu.

Ať už jste začínající podnikatel nebo zkušený prodejní veterán, tyto tipy vám pomohou vyhnout se běžným chybám při využívání letáků. Kvalitní leták je kreativní, srozumitelný a efektivní – cesta ke zvýšení vašich prodejů!

×

    Sdílení