Někdo řekl, že pokaždé, kdy se rozhodnu pro něco nového, musím přijmout výzvy, které s tím souvisejí. A tak jsem se jednoho dne rozhodl vyzkoušet Priorovu nabídku na AkčníSlevy.cz. Nebylo to poprvé, co jsem se rozhodl pro nákup z tohoto portálu, ale tentokrát mě čekalo něco, co jsem opravdu nečekal.
Po zakoupení jsem si uvědomil, že to vůbec není to, co jsem si představoval. Můj počáteční údiv brzy ustoupil zklamání. Ale jak je mi jasné, svět internetových nákupů není jen o radosti z nalezení skvělé slevy. Je to také o odhalování rizik a učení se, jak se s nimi vyrovnat.
Pokud se mi nelíbí nabídka, mám několik možností. Jednou z nich je například kontaktovat zákaznický servis Prioru. Je mi jasné, jak se to může zdát obtížné nebo dokonce zbytečné. Ale já jsem si jistý, že pokud budu komunikovat své problémy jasně a trpělivě, bude mi poskytnuta pomoc.
Kontaktovat můžu také přímo AkčníSlevy.cz a vysvětlit jim svůj problém. Možná se bude jednat o chybu, kterou mohou oni sami vyřešit, nebo mohou aspoň poskytnout nějakou radu, jak postupovat dál.
Pokud považuju tuto situaci za naprosto nepřijatelnou, mám stále možnost se obrátit na Českou obchodní inspekci. Rozhodl bych se pro tento krok pouze v případě, že by mi bylo odmítnuto řešení mého problému jak ze strany Prioru, tak i ze strany AkčníSlevy.cz.
Bylo by ale nerozumné okamžitě předpokládat to nejhorší. Bylo by lepší zkusit nejprve vyřešit problém s příslušnými subjekty. Mám takový dojem, že jsou tu, aby mi pomohli, a ne aby mi ztěžovali život. A já jsem si jistý, že s takovým přístupem se mě sejde více úspěchu než zklamání.
Co se stane, pokud se mi nelíbí nabídka s Priorem po zakoupení na AkčníSlevy.cz, záleží hodně na mé ochotě komunikovat a vyřešit problém aktivně. Jsem si jistý, že se vše může do určité míry vyřešit, pokud se pro to snažím a nevzdávám se hned na začátku. Koneckonců, tato zkušenost mě možná naučí, jak lépe nakupovat online a jak se vyhnout podobným situacím v budoucnu.