Co dělat, když mi nebyla doručena objednávka z ENAPO – AkčníSlevy.cz?

Jednou jako obvykle si sedám ke svému počítači, klikám zde a tam, a najednou se objevuje nádherný leták plný skvělých slev. Zaujala mě hlavně ta jedna – vypínač od renomované firmy Enapo. Cítím, že ten vypínač potřebuji, tím jsem si jistý. Kliknu na ‘objednat’ a už netrpělivě čekám, kdy dorazí. Jenže den co den sleduji svůj mail, doručenku nebo dopisovou schránku, ale vypínač nikde. Tak co teď?

První myšlenka, která mě napadá, je reakce jak na pořekadlo Klid, to je síla. Nejprve přemýšlím logicky. Objednávky často trvají déle, než bychom chtěli, takže mi je jasné, jak je důležité mít trochu trpělivosti a počkat několik dní.

Když už ale pocítím, že trpělivost má své hranice, rozhodnu se podniknout vlastní kroky. Prvním krokem je ověření objednávky. Zkontroluji e-mail, jestli mi dorazilo potvrzení o objednávce. To je to! říkám si, když ho najdu tam, kde má být.

Teď už vím, že moje objednávka byla skutečně zaznamenána a tak nákup nemůže nikam zmizet. Přesto mi ale chybí můj vypínač. Je čas na kontakt se zákaznickou podporou.

S lehkým údivem zjišťuji, že tato šikovná služba není tak složitá, jak jsem si myslel. Kontaktování zákaznické podpory je velmi jednoduché. Napíšu jim e-mail s dotazem na stav mé objednávky.

Nebude to trvat dlouho a přichází odpověď. Zdá se, že se stala chyba při zpracování mé objednávky. Ale nechci panikařit. Snažím se zůstat klidný a sdělit jim svůj problém.

E-mailová komunikace probíhá hladce a brzy dostávám zprávu, že se moje objednávka opět pohybuje. Zdá se, že to byl jen drobný zádrhel v systému.

A konečně přichází den, kdy mi byl doručen oblíbený vypínač Enapo. S pocitem radosti si uvědomuji, že i když věci nejdou přesně podle plánu, je důležité zůstat klidný a jednat přímo s lidmi, kteří mi mohou pomoci. Místo aby jsem se stresoval nad tím, co bylo nebo nebylo doručeno, hrdě si uvědomuji, že jsem byl schopný vyřešit svůj problém sám a využil jsem služeb, které mi byly nabídnuty. Objednávka byla doručena, problém vyřešen a já si konečně můžu vychutnat svůj nový vypínač od Enapo.

Takže příště, až objednám nějaký produkt a nebude doručen jak má, již vím, co dělat. Místo aby jsem panikařil, budu klidný, zkontroluju svou objednávku, kontaktuji zákaznickou podporu, budu trpělivý a vytrvalý. A vím, že nakonec se vše vyřeší. Už teď se těším na další slevový leták!

×

    Sdílení